Back   Home   List   Renamed   Disappeared   Rules   History   Messages   Forum   Pictures   Links   Guestbook   End

Brest Region Forum

Post Response | Return to Index | Read Prev Msg | Read Next Msg

Information on/an Andrew Beack (or/oder Beck)

Posted By: Alex Chandler <alchandler@lycos.com>
Date: July 23, 2007

Es tut mir leid das mein deutsch nicht so gut ist. Ich schreibe auf English herunter.

Hallo. Ich heisse Alex. Ich besuche familie information von mein grossvater. Er heiste “Andrew Beack.” Wir denken das seine name von “Beck” geandert war, wenn er von Deutschland zu Nordamerika hatte gekommt. Er kam von Deutschland zu Kanada vor dem Ersten Weltkrieg, wenn er ein kind war. Er lebt am meisten in Amerika. Er sagte uber sein leben in Deutschland nicht so viel mit seinen kindern. Seine kindern glauben dass er von Brest gekommt hatte. Viele danken von seine familie fur etwas information!

Hi. My name is Alex. I am looking for family information about my grandfather. His name was “Andrew Beack.” We think that his name was changed from “Beck” when he came from Germany to North America. He came from Germany to Canada before the first World War, when he was a child. He lived mostly in America. He did not say much to his children about his life in Germany. His children believe that he had come from Brest. Thank you much from his family for any information!

Post Response | Return to Index | Read Prev Msg | Read Next Msg

Back   Home   List   Renamed   Disappeared   Rules   History   Messages   Forum   Pictures   Links   Guestbook   up